Zawartość koszyka
Wartość zamówienia: 0,00

Reklamacje i zwroty

Reklamacja i zwroty

1. Klient jest zobowiązany przy odbiorze zamówienia do sprawdzenia opakowania przesyłki w
obecności doręczyciela. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone lub nosi ślady otwierania należy nie
przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody.
2. Po uiszczeniu opłaty zamawiający powinien również sprawdzić czy zawartość przesyłki jest
zgodna z zamówieniem i czy towar jest nieuszkodzony.
3. Produkty lecznicze i wyroby medyczne nie podlegają wymianie ani zwrotowi. Zwrot towaru
możliwy jest wyłącznie z powodu wady jakościowej lub błędnego jego wydania (zgodnie z
prawem farmaceutycznym Dz. U. z 2008 r. Nr.45. poz. 271.). W związku z tym pacjentowi
nie przysługuje prawo do ich zwrotu bez podania przyczyny.
4. Zwrot niewłaściwie wydanych produktów leczniczych lub wyrobów medycznych możliwy jest
jedynie w oryginalnym, zamkniętym fabrycznie i nienaruszonym opakowaniu.
5. Reklamacje są rozpatrywane indywidualnie. Przed wysłaniem reklamacji lub odstąpienia od
umowy należy najpierw wysłać wiadomość na adres kontakt@balsamina.pl lub skontaktować się
telefonicznie pod numer +48 796 534 788.
6. Zwrot produktów nie objętych Prawem Farmaceutycznym oraz odstąpienie od umowy możliwe
jest w terminie 14 dni od dnia dostawy. Odsyłany towar musi być w stanie nienaruszonym tzn. (
oryginalne opakowanie, brak żadnych śladów użytkowania). Podstawą do rozpatrzenia
reklamacji lub zwrotu jest przesłanie z towarem faktury lub paragonu.
7. Koszty zwrotu produktu ponosi Zamawiający.
8. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 7 dni roboczych od otrzymania reklamowanego
produktu. W przypadku uznania reklamacji nastąpi wymiana towaru lub zwrot zapłaconej kwoty
na nr. konta bankowego podany przez Kupującego w ciągu 3 dni roboczych od dnia rozpatrzenia
reklamacji.
9. Apteka internetowa nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem